28.5.12

selekcija


Že kot otroka me je zanimalo ogromno stvari. Premišljevala sem, da ko bom velika bom arheologinja, da bom lahko mile volje kopala po zemlji in mi bo uspelo odkriti kakšen zaklad in bodo vsi čisto paf. To me je držalo nekje do konca osnovne šole. Pa je prišla gimnazija, ker šola za oblikovanje in fotografijo za starše ni bila sprjemljiva, no bolj kot šola sama, dejstvo da bi (prek)kmalu odšla v Ljubljano. Skozi gimnazijska leta me je vseskozi držalo risanje in sem kolebala med arhitekturo in modnim oblikovanjem. Tudi tiha želja po fotografiji ni nikoli zamrla. Vmes  sem začela razmišljat da bi se morda poklicno posvetila športu z žogo. Na dan, ko smo oddajali vloge za vpis sem izpolnila vse čisto drugače kakor sem imela zastavljeno in s tem marsikoga presenetila. Tudi sebe. Študentska leta so bila fajn. Študij dokaj zanimiv, še največ sem odnesla s pridobljeno individualnostjo in vedenjem, da če ne bom sama poskrbela za svojo rit, ne bo nihče drug. Po slabih nekaj letih delovne dobe, o ja, jaz sem še iz tistih časov, ko smo dobili svojo sivo delovno knjižico in smo se počutili ponosno odraslo, no pa ne vem če so bile "odločitve" o izbiri poklica najboljša odločitev. Zdaj sem ovita v birokracijo, z šefi z nastopaškim vtisom šefovstva, kar je čisto prepogost običaj, humor na hodnikih pa vse bolj izpodriva slepomiošenje, boj za oblast in metanje nožev v hrbet (ali pa polen pod noge, če hočeste). A navkljub vsemu temu, v malem ofisu še kar nekako drsim skozi to vojno v tistem nič vrednem virtualnem sektorju. Še vedno prepričana, da pa se le da kaj spremeniti....
Še vedno razpeta med oblikovanjem, fotografijo, načrtovanjem, športom in še čim bi se našlo... Ah te nemirne misli in srce. A moj največji problem v realizaciji ustvarjalnosti, vsaj popoldanski, je še vedno v tem, da sem  premalo podjetna ali pa preveč lena. Naj me nekdo že brcne v rit! :)

5 komentarjev:

  1. :-) Nisva naključno delili srečo iz črtaste torbice druga drugi :). Tudi jaz sem želela bit arheolog in potem pedagog, zdaj pa tko kot ti ždim v pisarni. No z eno razliko, da smo kot kolektiv ok in se dobro počutim. In znam to cenit. Fotografija mhmhm pravljična!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hmmm kako podobna zgodba moji ... le, da imam tudi jaz delček tega o čemer piše Hali ... a kaj ko se včasih smrad iz hodnika, ki ga opisuje martinKa pod vrati splazi tudi v našo pisarno ... in takrat se človek začne spraševat ... bi moj odhod kaj spremenil ... jao in koliko birokracije bi prišlo v moje življenje iz drugega konca ... skozi druga vrata ... in ne martinKa nisi premalo podjetna ... tudi lena nisi ... tako kot večini od nas tudi tebi zmanjka energije že ob sami misli kako bi se morale boriti z mlini na veter ... in potem ko razmisliš, da na drugi strani nebi bilo nič drugače in tako človek ostaja tam kjer je ... res je brca v rit pomaga ... ampak le ta mora bit za take kot smo me iz tapravga konca ;o) ... pa lepo se imej ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimivo res, kam nas življenje nosi, ali pa bolje rečeno kam nas nosijo naše odločitve. In zelo zanimivo je tudi spremljati in se spraševati zakaj smo se odločili kot smo se. Včasih nas žene nek notranji nagon in verjamem, da mu je dobro slediti. Tudi jaz še iz časov, ko sem nosila sivo knjižico in še vedno dovolj naivna, da verjamem, da človek lahko živi od tistega, kar ga najbolj veseli. :) Tvoje fotografije so mi zelo všeč in pridem vsekakor še na obisk. Lep dan.

    OdgovoriIzbriši
  4. joj punce, ve ste vse tako pozitivno naravnane! Kar je tudi prav in hvala za vspodbudne besede. Že mora biti tako kot je. Vsaka šola je za nekaj dobra in trud za vsako prehojeno stopnico se bo enkrat poplačal :)

    OdgovoriIzbriši
  5. TUDI JAZ SE PRIDRUŽUJEM PODOBNI ZGODBI, LE DA NE ŽDIM V PISARNI. MI PA KLJUB TEMU ZMANJKA ČASA ALI ENERGIJE ZA VSE TISTO, KAR BI ŽELELA POČETI OZ. ME VESELI. VESELA, DA SEM TE SPOZNALA. UPAM, DA BO OB NASLEDNJI PRILOŽNOSTI VEČ ČASA, DA IZMENJAVA ŠE KAKŠNO MNENJE :)).
    IMEJ KRASEN VIKEND.

    OdgovoriIzbriši